3 Şubat 2013 Pazar

Alışveriş : Oje #2

Merhaba,
İkinci oje alışverişimle karşınızdayım. Ne kadar ojem olursa olsun oje almadan duramıyorum. Bunlar da en son aldığım ojeler.


Öncelikle Flormar'ın yeni çıkarttığı mat koleksiyonundan M08 numaralı ojeyi aldım. Herkes memnun kalmış, umarım ben de memnun kalırım. :)
Bir önceki oje alışverişi postunda da Rimmel London ojelerden almıştım. Hatta lila rengini deneyip çok memnun kalmıştım. Watsons'ta bu ojelerin indirime girdiğini görüp hemen iki tane attım sepete. Biri ''193 Black Cherries'' diğeri ise ''704 Sweet As Sugar'' 
Yine Flormar'dan bir oje 118 numarayı aldım. Rengi çok hoş gözüküyor.
Son olarak Essence'in çift taraflı ojelerinden aldım. Bu ojeleri 3 şekilde kullanabiliyorsunuz. İkisini birlikte, sadece ''party all night long'' tarafını ya da sadece ''shopping trip in soho'' tarafını. Memnun kalacağımı düşünüyorum. 
En yakın zamanda tek tek blogda olacaklar.

Sevgiyle kalın.

-cherry


3 yorum:

  1. çift trflı oje ilk kez goruyorum denedikten sonra yorum yazar mıısnn????

    YanıtlaSil
  2. ben de bir oje manyağı olarak bloguma beklerim :)

    www.eatpolishlove.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön