15 Aralık 2012 Cumartesi

Alışveriş : Oje #1

Merhaba,
Tam oje almıyorum artık derken Watsons'ın 1 alana 1 bedava kampanyası beni alışverişe sürükledi. O kampanya biteli biraz zaman oldu ama ancak yazmaya zaman buluyorum. Bakalım hangi ojeleri almışım ? :)



Öncelikle Watsons'ın bu kampanyasını çok beğendim. Ojelerde de uygulanması çok iyi oldu. Denemek istediğim ojeler çok uygun fiyata geldi :) 
İki Kalyon oje aldım. Yeşil olan 222 numara ve turuncu olan 220 numara. Bu ojeleri merak ediyordum. Sonunda aldım. :)
İki tane de Rimmel London oje aldım. 60 saniyede kuruyanları daha çok merak ediyordum ne yalan söyleyeyim ama kampanya  diğerlerinde olunca onlardan da almak istedim. Lila renginde olan '' 170 Lively Lilac'' ve sarı olan ''058 Lemon Drop'' Ayrıca sarı olan kokulu olanlardan, mis gibi kokuyordur umarım. :)

Sevgiyle kalın.

-cherry

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön