5 Ağustos 2013 Pazartesi

Online Alışveriş : Yves Rocher

Merhaba,
Ürünlerini severek kullandığım Yves Rocher markasının online alışveriş sitesinden bir alışveriş yaptım.




Yves Rocher mağazalarında %50'ye varan indirim olduğunda uğrama imkanım olmamıştı. Bir süre sonra online alışveriş sitelerinde de %50'ye varan indirim yaptılar ve ben de ordan alışverişimi yaptım.
Yves Rocher'nin e-bültenine kayıt olduğum için ilk alışverişimde kullanmak üzere ücretsiz kargo ve 15 tl ve üzeri alışverişlerde 10 tl indirim kuponu göndermişlerdi.


Bloglarda görüp denemek istediğim saç dökülmesine karşı şampuanı indirimde görünce hemen sepete ekledim. Kuponu kullanmak için 15 tl ve üzeri alışveriş yapmam gerekiyordu. O yüzden bir de kepek önleyici şampuan ekledim sepetime. Alışverişinize 0.01 tl karşılığında 3 adet tester ekleyebiliyorsunuz. Ben de iki adet parfüm ve bir adet siyah noktalar için temizleyici jel testerı ekledim.
31 temmuzda verdiğim siparişi ertesi gün kargoya verdiler. Yurtiçi Kargo sağolsun bugün elime ulaştı.


Son olarak ben alışveriş yaparken iki adet hediye seçeneği vardı. Ben doğa motifli çantayı seçtim. Kaliteli bir şey beklemeyin


İndirimler olmadan 37.33 tl tutan alışverişim indirimler ve kuponum sayesinde 12.81 tl tuttu. Gayet memnun kaldığım bir alışveriş oldu.

Biraz uzun bir post oldu. Sıkılmadan okuduysanız yorum yapmayı da unutmayın. :)

Sevgiyle kalın.
-cherry






6 yorum:

  1. sıkılmadan okudum :) ama ben bir türlü yves rocher' a ısınamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de böyle bir indirimi yakalayıp ürünlerine bir şans verin bence :)

      Sil
  2. Güle güle kullan ben de merak ediyorum o şampuanı:)

    YanıtlaSil
  3. sıkılmadan okudum!! şampuan yorumlarını da bekliyoruz =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön