23 Aralık 2012 Pazar

Bitenler-Çöpe Gidenler #2

Merhaba,
Bir çöpe gidenler postu daha ! Bu sefer pek fazla bir şey bitiremedim ama gelecek ay dopdolu olacak sanırım :) Hemen başlayalım.


Listerine Ağız Bakım Suyu : Evet, ben tam bir Listerine canavarıyım :) Bu küçük şişelerine bayılıyorum. Hepsi 95 ml. Listerine ağız bakım suları arasından en iyisi bence. Ağızda bıraktığı ferahlık çok uzun süre geçmiyor. Plağı azalttığı gerçekten doğru. Bu yüzden kesinlikle vazgeçilmezim Listerine. Yenileri alındı bile ! :)


Dove Sabun : Elleri kurutmuyor ama bende ellerimi temizlemiyor hissi uyandırdı. O yüzden tekrar almayı düşünmüyorum.
Nivea Sabun : Elleri kurutuyor biraz ama benim vazgeçilmezim. Yalnız bu ''sea minerals'' olanın kokusunu sevmedim. 


Flormar 301 Numara : Oje artık sarılaşmış, bozulmuş. O da çöpe gidenler arasında yerini aldı.

Nivea Tropical Shake Dudak Koruyucusu : Nivea'yı herkes bilir. Nemlendirmesi iyi. Bunu bitirdim. Evde iki tane daha var. Onlar da bitince artık farklı bir şey denemek istediğimden Blistex veya Burt's Bees almayı düşünüyorum.


Hacı Şakir Duş Jeli : Kokusunu sevdim. Köpürmesi gayet güzel. Farklı markalar denemek istediğim için tekrar sepetime düşer mi bilmem. :)


Colgate Max Beyazlık Diş Macunu : Bir artısını görmedim. Tekrar almayı düşünmüyorum.

Arko Nem Krem : El, yüz ve vücut kremi. %100 zeytinyağlı. Boyutu tam çantaya atmalık. Ben ellerim için kullandım ve nemlendirmesi gayet iyi. Küçük olmasına bakmayın epey idare ediyor. Yenisi alındı.

İşte çöpe gidenler bu kadardı. Sizin yorumlarınız neler ?

Sevgiyle kalın.

-cherry






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön