14 Eylül 2013 Cumartesi

Online Alışveriş : Son Zamanlarda Ebay'den Gelenler

Merhaba,
Ebay'i artık hepimiz biliyoruz. Ucuza birçok şey bulunabiliyor. Benim de Ebay'den aldığım ürünler vardı. Farklı farklı tarihlerde elime ulaştılar ama toplu bir post yapmak istediğim için bekledim. Bakalım neler almışım.


Çok beğenerek aldığım bir kolye. 


Siyah tarz bir bileklik.


Ucunda küçük kurukafalar bulunan tatlı bir kolye.


Son olarak bu yazın modası aynalı gözlük.
* Malesef tükenmiş, yine de linkinden benzer ürünlere bakabilirsiniz.

Ürünlerin fiyatlarına tıklayarak sayfalarına ulaşabilirsiniz. Aldığım bütün satıcılar en güvenilir Ebay satıcıları (top-rated seller). Herhangi bir problem yaşadığınızda mesajlarınıza hemen cevap veriyorlar. 
Siz Ebay'den neler alıyorsunuz ?

Sevgiyle kalın.
-cherry





8 yorum:

  1. ebayda türkçe sistem yok demi :) hepsi çok güzel o gözlüğe bayıldım çokda uygun :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan aldıklarını
    o kuru kafalı kolyeyi ben de almıştım karardı hemen takınca
    terden sanırım öyle oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimal terden olmuştur. Çok para vermediğin için üzülmezsin en azından :)

      Sil
  3. kuru kafalıya abayıldım!

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunu şimdi keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön