2 Eylül 2013 Pazartesi

Kullandım : Nivea Duşta Vücut Kremi (Normal Cilt)

Merhaba,
Bu yazın gözde ürünü duşta vücut kremi hakkındaki yorumlarımı okuyacaksınız.
Duşta vücut kremi nasıl kullanılır ?
Duş jeli ile her zamanki gibi yıkanın ve durulanın.
 Nivea duşta vücut kremini ıslak vücudunuza uygulayın.
Durulanın.
Kurulanıp giyinin.
İşte kullanımı bu kadar basit.
Duşta vücut kremi ne yapıyor ?
Özel bakım formülü, nemi ıslak cilde hapsediyor. Böylece cilt çok kolay ve hızlı bir şekilde nemleniyor. Sonrasında bir vücut nemlendiricisi kullanmanıza gerek kalmıyor.


Gelelim yorumlarıma.
Öncelikle Nivea'yı tebrik etmek istiyorum. Böyle güzel bir ürünle bizi tanıştırdığı için.
-Yazın nemlendirici kullanmak çok zor geliyordu. Artık çok kolay. Kullanım kolaylığı en büyük artısı.
-Kokusu kimseyi rahatsız etmeyecek bir koku.
-Normal ciltler için olanının nemlendirmesi azmış gerçekten. Bir dahakine kuru ciltler için olanı alacağım.
-Küçük bir ayrıntı ama şişe tasarımını beğendim. Kapağı altta olan şişeler hep daha kullanışlı oluyor. Bir de şeffaf olsa da içinde ne kadar kaldığını görsek tadından yenmezdi. :)
-Ben 10 liraya almıştım. Eylül kataloglarında 12.50 lira olarak gördüm.


İçeriği bu şekilde. Renklendirici ve silikon içermiyor. 

Son olarak kaymayı önlemek için banyo zemininde kalan ürünü temizlemeyi unutmayın. Şişedeki uyarıyı bir de ben tekrar edeyim. :)
Yaz aylarında kurtarıcı olan bu ürünü almaya devam edeceğim.
Bu ürün hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir ?

Sevgiyle kalın.
-cherry




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön