28 Ağustos 2013 Çarşamba

Kullandım : Fa Yoğurt Vanilya & Bal Vücut Şampuanı

Merhaba,
Artık ürünler hakkındaki yorumlarımı 'kullandım' başlığı altında size ileteceğim. İlk ürünle başlayalım.


Size bir duş jelinden bahsedeceğim.

-Kokusu tek kelimeyle mükemmel. Duştan çıktıktan sonra hissediliyor.
-Köpürmesi gayet iyi. Çok az miktarda bile iyi köpürüyor.
-Fiyatı çok uygun. Ben Watsons'ın 1 alana 1 bedava kampanyasından almıştım. Tanesi 2 liraya gelmişti.


İçeriği bu şekilde.
Elimde olan iki şişeyi de keyifle kullandım. Duş jellerinde öyle sürekli kullandığım bir marka yok. Sürekli farklı markalar deniyorum. Fa'dan çok memnun kaldım. Yine kampanyaya denk gelirsem tekrar alırım.

Sevgiyle kalın.
-cherry




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön