31 Ağustos 2013 Cumartesi

Folyosuz Folyo Yöntemi

Merhaba,
Başlık biraz garip oldu biliyorum. Folyo yöntemi olarak geçen yöntemi folyo kullanmadan uyguladığım için böyle bir başlık koydum. :)
Folyo yöntemi nedir ?
Folyo yöntemi, zor çıkan simli ojeleri daha kolay çıkarmamızı sağlayan bir yöntem.
Nasıl yapılıyor ?
Öncelikle pamukları parçalara ayırıyoruz ve asetonu damlatıyoruz.


Pamukları tırnaklarımıza yerleştirip bastırıyoruz. 1 dakika bekliyoruz.


Folyo yönteminde bu aşamada bir de folyo sarıyoruz tırnaklarımıza. Bana çok zor geldiği için ben bol aseton damlatıp pamukları bastırıyorum. 1 dakika bekledikten sonra bastırarak tırnağımızın uç kısmına doğru pamukları çıkartıyoruz. Sonunda tertemiz tırnaklar !
İşte benim yöntemim böyle. Genel olarak bu yöntem bile bana zor geldiği için simli ojeler sürmekten kaçınıyorum. :) 
Sizin farklı yöntemleriniz var mı ?

Sevgiyle kalın.
-cherry




4 yorum:

  1. birz zahmetli bi yöntemmiş gerçekten....

    YanıtlaSil
  2. yok yok başka yöntem yok ben normal ojeyi bile çıkarırken sabırsızlanan biriyim düşünkü simlide ne hallere giriyorum ama takılıncada bir dönem simli oje kullanma rekoruna ulaşıyorum o yüzden sabırsız olduğum zamanlar yanaşmıyorum simli şeylere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simli ojeleri de almamak mümkün değil, çok güzeller. En mantıklısı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön