23 Ağustos 2013 Cuma

Alışveriş : Karışık Kozmetik

Merhaba,
Bu post farklı farklı tarihlerde alınmış ürünleri içeriyor. Son zamanlarda neler almışım bir bakalım.


Yardley London Duş Jeli : Mango ve zambak özlü. Kokusu çok güzel. Paraben içermiyor.
Fiyatı: %50 indirimle 5.25 tl
NPW Saç Maskesi : Gratis'in bayram indiriminden aldım. Üstündeki yazılar gözüme çarptı, bloglarda okumadım hiç. Denemeye değer diye düşündüm.
Fiyatı : %50 indirimle 1.50 tl
NPW Yoğun Ayak Kremi : Aynı şekilde gözüme çarptı, aldım. Kış ayına daha uygun bir ürün gibi gözüküyor. O yüzden henüz kullanmayı düşünmüyorum.
Fiyatı : %50 indirimle 75 kuruş


Amazing Shine Tırnak Süsleme Kalemi : Aslında beyaz olanı almak istiyordum ama onda indirim yoktu. Onun yerine gümüş renkli olanı tercih ettim.
Fiyatı : %50 indirimle 5 tl
Essence Floral Grunge 01 Be Flowerful : Başka seçenek olsa onlara da bakabilirdim ama seriden bir tek bu renk kalmıştı. Tatlı bir pembe tonu.
Fiyatı : 2.50 tl
Flormar 118 numara : Annem çok severek kullanıyor. Bulunca yedeklemiş.
Fiyatı : 1.35 tl
Golden Rose 92 numara : Fotoğrafta muhteşem neon pembe rengi belli olmamış. Severek kullanacağımı tahmin ediyorum.
Fiyatı : 1.40 tl

Son zamanlarda aldıklarım bunlardı. Sadece Flormar oje farklı bir kozmetikçiden alındı. Diğerleri Gratis'ten. Gratis duy sesimizi, Bursa'ya bir Gratis istiyoruz. Yoksa her Eskişehir'e gidişimde doldurup geliyorum.

*Sadece iki maske Gratis bayram indiriminden alındı.

Sevgiyle kalın.
-cherry



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön