31 Temmuz 2013 Çarşamba

Bitenler - Çöpe Gidenler #7

Merhaba,
Bu ay bitirdiğim ürünlere bir göz atalım.


Nude Güçlendirici Şampuan : Çok memnun kaldım. İçeriği güzel. Kokusu güzel. Bazı yorumlarda kapak tasarımının beğenilmediği okumuştum. Saçlarım kısa olduğu için beğendim sanırım. İstediğim miktarda geliyordu. Uzun saçlılara zor gelmiş olabilir.
John Frieda Şampuan : Güzel gibiydi. Büyük boyu alınabilir.


Gazi Oje Silen Mendil : Sakın almayın. Oje çıkarmanın yanından bile geçmiyor. Hiçbir işe yaramıyor. Nerden geldikleri hakkında hiçbir fikrim yok.
Nivea Duşta Vücut Kremi : Kuru ciltler için olanın testerı. Çok pratik bir ürün. Normal ciltler için olanın tam boyunu almayı düşünüyorum.


Listerine Ağız Bakım Suyu : Bir klasik. Ayrıntılı yazısı burda.
Dermokil Normal Ciltler İçin Tek Kullanımlık Maske : Öncelikle tek kullanımlık denmiş ama daha fazla kullanılıyor. Çok memnun kalmadım. Tekrar almayı düşünmüyorum.
Reviva E Vitaminli Lip Stick : Dudaklara verdiği nem çok güzel. Dudaklarınız yumuşacık oluyor. İsterseniz gözaltlarınıza da uygulayabiliyorsunuz. Kokusu biraz rahatsız edici. Şurdan bakabilirsiniz.

Bu ürünleri siz kullandınız mı, yorumlarınız neler ? Paylaşırsanız çok sevinirim.

Sevgiyle kalın.
-cherry



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön