15 Haziran 2013 Cumartesi

Işıltılı Mor

Merhaba,
Uzun zamandır blog yazmamamın nedeni malum. Blog yazmayı nasıl özledim anlatamam. O yüzden blog yazmaya devam etmeye karar verdim. Bu kadar olay içinde blog yazmak beni, okumak biraz da olsa sizi rahatlatır diye düşündüm.
Bugün tırnaklarımda ışıltılı bir mor var. Hemen bakalım.


Bursa'da Gratis olmaması gerçekten çok kötü. Birçok markaya ulaşamıyoruz. Essence de bunlardan bir tanesi. Essence ojelerden genel olarak herkes memnun. Bu da benim ilk Essence ojemdi. Ben de memnun kaldığımı söyleyebilirim.


Öncelikle fırçası geniş ve yuvarlak uçlu. Bu büyük bir avantaj. Kuruması gayet hızlı. Tırnaklarımda iki kat var. Ojenin içindeki yeşil, pembe ışıltılar çok güzel. Bu oje Essence'in Breaking Dawn serisinden 02 Alice Had A Vision - Again. Ben bu ojeye bayıldım. Siz de bulursanız hemen alın.

#direngeziparkı

-cherry






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön