25 Mayıs 2013 Cumartesi

Bitenler-Çöpe Gidenler #5

Merhaba,
Bu postta çöpe gidenler çoğunlukta oldu. Nedenini yazının devamında öğreneceksiniz. Hadi başlayalım.


Crema Fluida Corpo Vücut Losyonu : Ben bu losyonu Douglas'tan almıştım. Alışveriş yazısı burda. Bu losyonun kokusu ve yapısı çok güzel. Bayılarak kullanıyordum. İçeriğinin paraben dolu olduğunu görünce tekrar almamaya karar verdim. Paraben benim için önemli değil diyorsanız kesinlikle alın. Sanırım artık Gratislerde de satılıyor.
Nivea Free Time Duş Jeli : Kokusu çok güzel. Köpürmesi de güzel. Daha doğal içerikli ürünler kullanmak istiyorum o yüzden tam boyunu almayı düşünmem.
Nivea Happy Time Vücut Losyonu : Çok güzel bir portakal kokusu var. Duş jeli için söylediğim sebep bunun için de geçerli. O yüzden tam boyunu almayı düşünmüyorum.


Adidas Free Emotion Deodorant : Pek bir artısını görmedim. Kokusu güzel. Tekrar almayı düşünmem.
Rexona Mini Roll-On : Evde buldum, çok az kalmıştı. Bitirdim. O yüzden pek fazla yorum yapamayacağım.
Listerine Ağız Bakım Suyu : Üzerindeki yazılar sizi yanıltmasın. Üzerindeki Türkçe etiketi çıkarınca bunlar kalıyor. Bir klasik. Ayrıntısı burda.

Şimdi sıra çöpe giden ürünlerde. Evdeki raflarda bekleyen ürünleri gözden geçirdim, üretim tarihlerini kontrol ettim. (Bunun yazısı yakında blogda olacak) Sonuç olarak bu ürünler çöpe gidiyor. Yorum yazamıyorum çünkü uzun süredir bu ürünleri kullanmıyorum.


Taft Sabitleştirici Saç Spreyi
Nivea Saç Ürünü
Schwarzkopf Saç Ürünü


La Roche-Posay 50 Faktörlü Güneş Kremi
Dove Krem

İşte bu ay ürünler böyleydi. Sizin bunların içinden kullandıklarınız varsa yorumlarınız nelerdir ?

Sevgiyle kalın.
-cherry




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön