13 Mayıs 2013 Pazartesi

Alışveriş : Anneler Günü İndirimi

Merhaba,
Her blogda gördüğünüzün aksine bizim Anneler Günü alışverişimizde Gratis'ten alınan hiçbir ürün yok. Çünkü Gratis Bursa'da yok. En kısa zamanda Bursa'da da bir mağaza açar umarım. Peki biz neler aldık ? Nerelerden aldık ? Ne kadar ödedik ?


Öncelikle Kipa'dan aldıklarımıza bakalım. Kipa'da kozmetik bölümünde %50'ye varan indirim vardı. Fakat ''İndirim ürünlerin etiketlerine yansıtılmıştır.'' diyordu. O yüzden ürünlerin eski fiyatları ve indirim oranları hakkında bir bilgim yok.
Neutrogena Anti-Ageing El Kremi : Annem için aldık. SPF 25 özelliği var. 
Fiyat : 5.45 tl
Arko Nem Zeytinyağlı Yüz, El ve VÜcut Kremi : Küçük boyunu kullanıyordum. Memnun da kaldım. Görünce sepete attım. :)
Fiyat : 2.75 tl
Clean&Clear Siyah Nokta Temizleme Losyonu : Denemek istedim.
Fiyat : 7.25 tl

Son ürünü de Kağan Parfümeri'den aldım.
Herbal Bionature Gloss Intense Thermal Şampuan : %100 doğal özlü dendiği için denemek istedim.
Fiyat : 15 tlden %25 indirimli 11.25 tl

Benim alışverişim böyleydi. Siz neler aldınız ?
Sevgiyle kalın.
-cherry


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön