3 Mart 2013 Pazar

Bitenler-Çöpe Gidenler #3

Merhaba,
Bu ay çöpe gidenler postu dopdolu. Hemen başlayalım.


I Love ... Vanilla&Ice Cream Lip Gloss : Gördüğünüz gibi nerdeyse hiç kullanılmadı. Açalı 1 yıldan fazla oldu. Tekrar almayı düşünmüyorum.
Nivea Passion Fruits Dudak Koruyucusu : Hafif renk veren güzel bir ürün. Kokusu çok güzel.
I Love ... Vanilla&Ice Cream Body Butter : Malesef bozulmuş. Bulursam alabilirim.


Me To You Duş Jeli : Bitsin diye kullandığım bir ürün oldu. Fazla miktarda kullanınca güzel sonuç veriyor. Sadece kokusu güzeldi.
Gliss Asia Straight Şampuan : Sanırım saç kremiyle beraber kullanılınca daha güzel sonuç verir. Ben saç kremini, şampuan biterken bulduğum için almadım. Şampuanı da tekrar almayı düşünmüyorum.
Morgan Sweet Paradise Vücut Losyonu : Bendeki parfümün vücut losyonu. Bozulmuş, çöpe gidiyor.


 Sensodyne Pronamel Ağız Çalkalama Suyu : Hiç beğenmedim. Zaten yarısı kazaya kurban gitti. Bir daha almam.
Colgate Plax Buz Serinliği Ağız Çalkalama Suyu: Çok memnun kalmadım. Tekrar almayı düşünmüyorum.
Signal White Now Ağız Bakım Suyu : Anlık beyazlık isteyenler tercih edebilir.
Ayrıntılı post için tık.


Listerine Ağız Bakım Suları : Kesinlikle favorim. 
Bausch+Lomb Bio True Lens Solüsyonu : Güzel bir ürün. Tekrar alabilirim.

Bu sefer epey ürün çöpe gidiyor. Yerine yenileri gelsin bakalım. :)

Sevgiyle kalın.

-cherry





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön