27 Ocak 2013 Pazar

Alışveriş : Bershka İndirimi

Merhaba,
Bildiğiniz gibi şu an alışveriş merkezleri indirimlerden geçilmiyor. Her mağazada indirim var. Şimdi ikinci indirimler de başladı. Bu kadar indirim varken bir şey almamak olmazdı. :) Bakalım Bershka indiriminden neler almışım ? 


Bu kazağı ilk indirimdeyken bakmıştım sonradan boşverip almamaya karar vermiştim. Şimdi ikinci indirimde bakınırken bir anda karşı karşıya geldik. Son kalmıştı ve tam benim bedenimdi. Almamak olur muydu hiç ? Hemen atladı sepete :)


Rengini çok beğendim. Klasik, her şeyle olabilecek bir pembe tonu. Hemen attım sepete :)


Pembe tonlu bir kazak. Çok bir özelliği yok ama sıcacık tutması hoşuma gitti. Pembe ton geçişlerini de sevdim. Son olarak o da sepete eklendi :)

İşte benim Bershka indirimi alışverişim böyleydi. Siz neler aldınız ? Daha gitmediyseniz kesinlikle gitmenizi öneririm. 

Sevgiyle kalın.

-cherry



2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön