9 Kasım 2012 Cuma

Bitenler-Çöpe Gidenler #1

Merhaba,
Bugün bir ilki yapıp bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim. Daha fazla uzatmadan bakalım neler bitirmişim ?


İlk olarak ağız bakım sularıyla başlayayım.

COLGATE PLAX BEYAZLIK : Çok memnun kalmadım. Tekrar alacağımı düşünmüyorum.

LISTERINE COOLMINT NANE AROMALI : Çok memnun kaldım. Tekrar alabilirim. Signal 'inkini de denedikten sonra kararımı vereceğim. Öneririm.



REXONA MINI ROLL-ON : Memnun kaldım. Etkisi uzun süreli ama tekrar almayı düşünmüyorum. 

NIVEA PURE&NATURAL DEODORANT : Küçük şişesi gerçekten çok başarılı ama performansı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Kullanışlı şişesi için alınabilir, belki alırım.



NIVEA STAR FRUITS DUDAK KORUYUCUSU : Bozulmuştu o yüzden çöpe gidiyor ama ben Nivea'nınkilerden memnunum. 3 tane daha var, onlar da bittikten sonra tekrar alınabilir.

L'OCCITANE DUDAK KORUYUCUSU : Bu ürünü ben kullanmadım o yüzden yorum yapamayacağım. L'occitane mağazasından hiç alışveriş yapmadım. Önerebileceğiniz ürünleri var mı ?


ORIFLAME KİVİ VE PORTAKAL ÖZLÜ SAÇ KREMİ : Çok memnundum. Pek saç kremi kullanmıyorum artık o yüzden almayacağım ama öneririm.

DURU ŞAMPUAN : Memnun kaldım ama tekrar almadım. Şimdiki şampuanımdan daha çok memnunum.


NIVEA STRAWBERRY&MILK SABUN : Çok memnunum. Tekrar tekrar alıyorum. Salatalıklı olanı da var. Öneririm.

YVES ROCHER HİNDİSTAN CEVİZLİ VÜCUT LOSYONU : Çok çok memnun kaldım. Kokusu emilimi müthiş. Postunu da yapmıştım. Kampanyasını kaçırdım şimdi almaya elim varmıyor. Kampanya olduğu an stoklanacak :)


SELENE KIRMIZI OJE : Tatlı mı tatlı kırmızı oje. Bozulmuş çok üzüldüm :( Şimdi bulamıyorum. 

MARKASIZ MAVİ OJE : Mavisi çok güzel olduğu için almıştım. Kullandım, unutmuştum, bir baktım bozulmuş :( O da çöpe gidiyor.


Ve son bitirdiklerim.

MOISTURISING FACIAL MASK CUCUMBER EXTRACT : Memnun kaldım. Büyük ihtimal tekrar alınacak :)

NIVEA DERİNLEMESİNE TEMİZLEME MASKESİ : Tekrar almayacağım. Watsons maskelerini daha çok beğendim.

Çöpe gidenler postum biraz uzun oldu. Umarım sonuna kadar okumuşsunuzdur. Beğendiniz mi ? Önerileriniz var mı ? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiyle kalın.

-cherry


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön