28 Ekim 2012 Pazar

Online Alışveriş : Ayakkabı

Merhaba,
Size yeni alışverişimden bahsetmek istiyorum. Bu ayakkabıyı Limango'nun Desa kampanyasından aldım. Gördüğüm gibi attım sepete. Limango'ya tekrar güvendim. Tekrar deyince size ilk alışverişimi anlatayım. 
Limango'dan ilk alışverişimi yaptım. Kampanya bitiminden sonraki bir hafta içinde gönderimi yapılır dendi. Bekledim bekledim, yok. Mail atıyorum ''İlgili departmana ileteceğiz.'' deniyor. Ben böyle 3-4 hafta bekledim. Sonunda geldi kargo. Bir de ne göreyim ? Yanlış gelmiş. Ucuz bir şey olduğu için hiç iadesiyle uğraşmadım. 
Bu alışverişimi de bunu göze alarak yaptım. En azından Limango'da bir tık gelişme yaşanmış. Yine bir hafta içinde gelir dendi. Yine 3 hafta bekledim ama en azından doğru gönderdiler. Bu da bir şeydir. 
Diyeceğim o ki, bunu bilerek alışveriş yapın Limango'dan. Acil lazım olan şeyleri almayın, 3 hafta beklemeyi göze alın.


Sevgiyle kalın.

-cherry

2 yorum:

  1. Limangonun geç gönderim yaptıgını bende duymustum canım.

    YanıtlaSil
  2. Evet geç gönderim yapıyor malesef :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön