4 Eylül 2012 Salı

Nail Art Evreleri : 1. Gün

Merhaba,
Yepyeni bir postla karşınızdayız : '' Nail Art Evreleri ''.  Peki nedir bu ? Biliyorsunuz, ojelere bayılıyorum. Şöyle bir özelliğim var ki ojelerden çabuk sıkılıyorum. Tırnaklarıma her gün yeni yeni şeyler yapmak istiyorum. Her gün pamuk ve asetonla uğraşmak yerine, bir önceki gün sürdüğüm ojenin üstüne yeni desenler yapacağım. Böylelikle her gün farklı bir desen tırnaklarımda olacak ! :)
Bugün evrelerin ilk günündeyiz. Pembe renk oje sürerek başlıyorum. :)


Zamanında aldığım, sonra unuttuğum bir oje. '' Bugün ne renk oje sürsem ? '' diye aranırken karşıma çıktı. Tek kelimeyle bayıldım. Kuruma süresi, rengi, fırçası ... Hepsi çok güzel. Karşınıza çıkarsa kesinlikle alın, kaçırmayın !


Claire's 21 numara.

İlk gün düz renk oje sürmeyi tercih ettim. Bakalım yarın üstüne neler ekleyeceğim ?

Sevgiyle kalın.

-cherry

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön