25 Temmuz 2012 Çarşamba

Satıyorum

Merhaba,
Blogumda bir ilk olarak Dogo satıyorum. Neden satıyorum ? Bu Dogolardan iki tane almıştım. Birini giydim diğerine dokunmamıştım ve artık ayağım 37 numara oldu. Bu Dogolarsa 36 numara. İşte üzülerek satıyorum Dogolarımı. Tabii alan için mutlu olurum çünkü çok rahat. Gerçekten ayağı çorap gibi sarıyor. Bu senenin modası Oxford modellerden. Üstelik üstünde Taksim-Tünel deseni var. Ne ararsan bu Dogo'da var yani. :)


Sizin için bol bol fotoğraf çektim.


Tabi ki hiç giyilmedi.






Dediğim gibi 36 numara, Taksim-Tünel desenli.
Asıl fiyatı gördüğünüz gibi 149,50 tl.
Ben 50-60 tl arası düşünüyorum.
İlgilenirseniz berryandcherryinferry@gmail.com adresinden bize mail atabilirsiniz.

Sevgiyle kalın.

-cherry



2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön