24 Haziran 2012 Pazar

Flormarlarım

Merhaba, 
Size kullandığım canım Flormarlarımı göstereyim istedim. Onlar olmasa ne yapardım? Bu fotoğrafları çekerken anladım ki ben Flormar'ı gerçekten çok seviyorum. Flormar'ı kim sevmez ? :) Hadi o zaman şimdi fotoğraflara göz atalım.


Öncelikle söylemeliyim ki Flormar'ın Supershine serisi harika. Bende bu üçü var ama keşke hepsi olsa. Kesinlikle bunlardan bir tane edinin. :)


Bunlar Uykucu'nun sevdiği Flormarlar. Nail Art'ı daha yeni almış olsam da ince ucu çok hoşuma gitti. Ayrıca Supermatte serisinden mor da sevdiğim ojelerimden.


Bunlar da Bilgin'in sevdikleri. Flormar'ın Neon serisi de alınması gerekenlerden. Bildiğiniz gibi neon bu sene çok moda. Bir de çatlayan ojeler var tabii. Flormar çatlayan ojelere de el atmış, iyi etmiş. :)


Şirin Baba eksik kalır mı? O da seçmiş sevdiklerini. 
Uzun lafın kısası ben Flormar'ı çok seviyorum. Şimdi hedefim Flormar Magnetic Twist oje. Umarım onu bulabilirim. 


Kalp şeklinde toplu bir fotoğraf aldık.


Dudak şeklinde dizdim. :)


Son olarak ''Yıldızınız hep parlasın.''
-cherry







1 yorum:

  1. ben sadece bordo ve tonları için bile Flormar alırım.Hiç bir ojenin bordolarını bu kadar beğenmiyorum!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön