1 Kasım 2012 Perşembe

Alışveriş : Kozmetik #1

Merhaba,
Bugün size yaptığım kozmetik alışverişinden bahsetmek istiyorum. Neler aldığıma şöyle bir göz atalım. :)


CREMA FLUIDA CORPO : Vücut losyonu. Avokado ve zeytinyağlı. Bakalım memnun kalacak mıyım ?  Çünkü kokusuna bayıldım !  Douglas'tan aldım.

MOISTURISING FACIAL MASK CUCUMBER EXTRACT : Salatalıklı yüz maskesi. '' Özel olarak formüle edilmiş bu maske cildinizi sıkılaştırmak ve cilt elastikliğini düzenlemek için salatalık ekstresi ve doğal kolajen içerir. '' yazıyor arkasında. Deneyip göreceğiz. Watsons' tan aldım.

COLGATE PLAX BEYAZLIK - COLGATE MAX BEYAZLIK : Ağız bakım suyu ve diş macunu. Beraber bir pakettelerdi. Umarım işe yararlar. Kağan Parfümeri'den aldım.

Sevgiyle kalın.

-cherry


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 geri dön